Ez a 4 tényező legyen a szövegedben!

Ez a 4 tényező legyen a szövegedben!

Alapesetben a webes tartalmak egyik legfontosabb tényezője a szöveg minősége. Pontosabban a minőséget az határozza meg, hogy a célközönség szemszögéből nézve mennyire releváns, hiteles és érthető valamint érdekes az a szöveg. Minden cégnek más és más emberekhez kell...
A blog „hatalma” a közösségi média segítségével

A blog „hatalma” a közösségi média segítségével

A közösségi médiafelületek hasznossága már több bejegyzésben is szóba került. A közösségi felületek olyan trendeket teremtettek, amiket érdemes, sőt létfontosságú kihasználni. Az egyik újabb közösségépítő módszer a blog írás, ahol mi magunk gyártjuk a tartalmakat a...
Az ingyenes weboldalak ára

Az ingyenes weboldalak ára

Az előző cikkben arról írtam, hogy miért nem alkalmas egy ingyenes weboldal üzleti célra. Ha valakit ez mégsem tántorított volna el attól, hogy ingyenes oldalt használjon, nézzük milyen veszélyekkel jár a használatuk.  Az adataink eltűnhetnek. Az ingyenes oldalaknál...
Mire jó egy ingyenes weboldal?

Mire jó egy ingyenes weboldal?

A kis és közép vállalatok nagy része lassan elfogadja a tényt, hogy nem (vagy csak nagyon nehezen) lehet érvényesülni a mai modern piacokon megfelelő online marketing nélkül. Szükséges a kor és célközönségnek való megfelelés illetve szükséges korunk trendjeinek eleget...
Célzott hirdetések alapjai

Célzott hirdetések alapjai

Az online marketing egyik alappillére a social media felületeken való megfelelő megjelenés. Ez önmagában nem elegendő, hiszen itt is meg kell találni, meg kell célozni és el is kell érni a célközönségünket. A legfontosabb és a legalapvetőbb a közösségi média platform...
A reszponzivitás alaptörvényei

A reszponzivitás alaptörvényei

A Reszponzív azaz a mobil és tablet kijelzőkhöz is igazodó honlapokról a korábbiakban már írtam egy cikket. Ott arról esett szó, hogy mivel kell manapság már többet nyújtani egy egyszerű „mobilbarát” felületnél. A mobilbarát oldalak az eredeti számítógépes felületen...
Hasznos tippek a közösségi média céges alkalmazásához

Hasznos tippek a közösségi média céges alkalmazásához

Magyarországon a kis és közép méretű vállalkozások nagy része már használ Facebook hirdetéseket. Ennek a közösségi oldalnak az alkalmazása online marketing célból már alapelvárássá vált. Ez persze nem jelenti azt, hogy mindenki elégedett is az eredményekkel, hiszen...
A sikeres tartalom alappillérei

A sikeres tartalom alappillérei

A jó tartalom kapcsolat létesítésére törekszik. A látogatókhoz szól, megosztásra buzdít, és motivációt ébreszt a vásárláshoz. Rohanó világunkban gyakran megfeledkezünk arról, hogy milyen fontos a relevancia, a hiteleség a bizalom. Ezek az erények elengedhetetlenek egy...
A legdivatosabb szín az interneten

A legdivatosabb szín az interneten

 Előző bejegyzésünkben bepillantást nyerhettetek abba, hogy mennyire fontosak a színek a weboldalak megjelenésénél. De vajon melyik szín a legdivatosabb napjainkban a világhálón? 2015-ben a leglátogatottabb oldalak kék alapszínűek voltak. Ha belegondolunk abba, hogy a...
Színpárosítás tippek weboldalakhoz

Színpárosítás tippek weboldalakhoz

A színválasztás egy weboldal esetében kiemelt fontossággal bír. A megfelelő kiválasztásához komoly tapasztalatra van szükség, ugyanakkor a színválasztás valahol szubjektív döntés is. A téma, a hátterek és a szöveg színe mind segíthetnek abban, hogy a weboldal és annak...