Számlázz.hu

Kivitelezés

2017

Weboldal

Milyen igénnyel keresete meg az ügyfél a SIBB Design-t?

A Számlázz.hu eredetileg egy saját fejlesztésű termékoldal volt, amelyből az ügyfél a róla szóló híreket és egyéb tartalmakat szerette volna kivenni, és egy új WordPress oldalon feltüntetni, hogy a marketing csapat saját maga képes legyen ezeket a tartalmakat frissíteni, szerkeszteni, ezáltal nem a házon belüli fejlesztőket foglalnák le a feladattal. Emellett olyan pluginekre volt szükségük, amelyekkel drag and drop módszerrel tudják az új oldalakat létrehozni.

Hogyan oldotta meg a SIBB Design a feladatot?

Proaktívan kezdtük az egész projektet és egy olyan oldalt készítettünk számukra, amelyben megmutattuk, hogy mi mire vagyunk képesek és milyen megoldásokat tudunk biztosítani számukra. Végül emiatt döntöttek mellettünk.

A munka kezdetén megbeszéltük, hogy mely bővítményekre és milyen oldalakra van szükségük, ezt követően minden oldalból készítettünk egy vázat, amelyet aztán folyamatosan alakítottunk.

A régi oldalon lévő több mint 200 blogbejegyzést áthoztuk a külön blogmotoron futó oldalról. Noha rengeteg időt igényelt, mégis manuálisan hoztuk át őket, hogy biztosan ne sérüljön a tartalom.

Hetente többször egyeztettünk, hogy a lehető legjobb minőségű végeredményt tudjuk nyújtani.

Mi volt benne a kihívás számunkra?

Két dolog okozta a legnagyobb fejtörést. Az egyik a blogbejegyzések URL-jének végződése. Mivel eredetileg egy külső blogmotoron futottak a bejegyzések, ezért más volt az elérésük, mint az új weboldalnál. Sokat ötleteltünk azon, hogy miképpen lehetne úgy kivitelezni a költöztetést, hogy ne sérüljön a keresőoptimalizálás és hogy a régi linkekre kattintva a látogató az új oldalra érkezzen.

Mivel voltak bizonyos tartalmak, amelyeket nem volt célszerű áthozni a régi oldalról az új, WordPress oldalra, össze kellett egyeztetni a régi oldal grafikai megoldásait az új oldallal. Kihívást jelentett, hogy teljesen megegyező grafikai felületeket alkossunk úgy, hogy a felhasználó ne vegye észre, hogy két különböző motoron futó oldal elemeit böngészi.   

Használt színek

Milyen lett a végeredmény?

Kaptunk egy ajánlást Fok Adrienn online marketing specialistától, ami jól összefoglalja a közös munkát és a végeredményt:

Nagy bizalmat szavaztunk meg a SIBB Design-nak, amikor bevontuk őket a Számlázz.hu bizonyos külső felületeinek kialakításába.

 

Jól döntöttünk, mivel egy olyan csapattal dolgozhattunk együtt, akik maximalisták, rendkívül proaktívak és hihetetlenül lelkesek.

 

Mindig gyorsan reagáltak kéréseinkre, olajozottan ment a kommunikáció, látszott, hogy együtt élnek a projekttel, tettre készek, és a megbeszélteken felül teljesítenek. Náluk nem csak üres szlogen, hogy az ügyfél az első, hanem ezt a saját bőrünkön tapasztaltuk. Nem az a céljuk, hogy minél hamarabb befejezzék a munkát, hanem az, hogy megbízóként teljesen elégedettek legyünk. Az online marketing szemlélet és szaktudás átjárta a megvalósítást, ez számomra külön öröm volt, hiszen így még egyszerűbben lehetett velük egyeztetni, és alkalmanként még hasznos tanácsokat is kaptunk tőlük.

Fok Adrienn
online marketing specialista, számlázz.hu

Nagy bizalmat szavaztunk meg a SIBB Design-nak, amikor bevontuk őket a Számlázz.hu bizonyos külső felületeinek kialakításába.

Jól döntöttünk, mivel egy olyan csapattal dolgozhattunk együtt, akik maximalisták, rendkívül proaktívak és hihetetlenül lelkesek.

Mindig gyorsan reagáltak kéréseinkre, olajozottan ment a kommunikáció, látszott, hogy együtt élnek a projekttel, tettre készek, és a megbeszélteken felül teljesítenek. Náluk nem csak üres szlogen, hogy az ügyfél az első, hanem ezt a saját bőrünkön tapasztaltuk. Nem az a céljuk, hogy minél hamarabb befejezzék a munkát, hanem az, hogy megbízóként teljesen elégedettek legyünk. Az online marketing szemlélet és szaktudás átjárta a megvalósítást, ez számomra külön öröm volt, hiszen így még egyszerűbben lehetett velük egyeztetni, és alkalmanként még hasznos tanácsokat is kaptunk tőlük.

— Fok Adrienn, Számlázz.hu – online marketing specialista

Mit látunk értéknek a végeredményben?

Erre a projektre valószínűleg egész életünkben emlékezni fogunk. Részünkről az volt a legfontosabb, hogy olyanok is tudják kezelni az új felületet, akik még életükben nem találkoztak hasonlóval. Úgy vágtunk neki, hogy nem tudtuk pontosan milyen lesz a végeredmény, viszont azt igen, hogy mindent megmozgattunk, amit csak lehetett annak az érdekében, hogy elégedett legyen az ügyfél. Rengeteget tanultunk egymástól a projekt során és állíthatom, hogy hasonlóan gondolják ők is.